cyber kids on real

The Museum of Warsaw

Campaign for young.

We realized the promotion campaign for book „20 rzeczy o Warszawie” (20 things about Warsaw). 


"20 things about Warsaw" is a book inspired by the new main exhibition of the Museum of Warsaw. Museum objects became a pretext for writing short stories by Warsaw writers of the young generation: Justyn Bargielska, Sylwia Chutnik, Jack Dehnel, Mikolaj Lozinski and Maciej Sieńczyk. In the visual layer of the book we will see Jacek Kolodziejski photos and Dominik Cymer illustrations. 

Campaigns slogan is: "Read the book 20 things about Warsaw. More things you will see at the Museum!". Campaign  is addressed to “young adults” (teenagers, students). The campaign encourages: read the book and visit the museum. The first edition of this book is addressed to this year's high school graduates. Controversial quotes from the book we used in campaign creations.

For the campaign we realized Internet formats and 7 short movies. Those creations were emit in social media and Warsaw public transportation screens. The Museum of Warsaw organized a series of promotion events with authors. 

In the campaign creations and movies we use idea from book: we tell stories, which be remembered. This mini – movie stories are about true pieces on exhibition. Sometime movies just funny or surrealistic, or give audience chance to interpretation.

  • CLIENT Muzeum Warszawy
  • WWW www.muzeumwarszawy.pl
  • Year 2017

Kreacje użyte w kampanii przygotowała agencja Cyber Kids on Real. W kampanii wykorzystano fragmenty opowiadań z książki „20 rzeczy o Warszawie” Justyny Bargielskiej, Sylwii Chutnik, Jacka Dehnela, Mikołaja Łozińskiego i Macieja Sieńczyka. Autorem zdjęć do książki użytych w kampanii jest Jacek Kołodziejski, ilustracje zrobił Dominik Cymer.

ZAMKNIJ

Korzystając z serwisu internetowego wyrażasz zgodę na używanie plików cookie. Pliki cookie możesz zablokować za pomocą opcji dostępnych w przeglądarce internetowej. Aby dowiedzieć się więcej, kliknij tutaj