cyber kids on real

Cludo

New communication and key visual for Cludo.

New communication and key visual for Cludo, technological company developed the platform in cloud for the contact center market.


The creations we made for campaigns and current brand activities. We created: social media creations, illustrations, graphic content for website and landing pages project.

In Cludo we believe Contact Centers systems, like other technologies, should be all time developed. In the new communication we wanted to show our attributes: Cludo offers advanced high level technology and provides consulting. Very important for us are analytical support and customer service at every phase of cooperation  – said Karol Popa – Cludo Marketing Director

In creations we show funny carpers of contact center stuff during the moment, when some problems, needs or business opportunity have appeared. Those situations are overdrawed and humoristic. 
The creations link to landing pages with the right Cludos products.

We tried to create a visual language and communication style to tell the difference the Cludo brand. We escape from stock illustrations, characteristic of technology companies, and choose more avant-garde and distinctive visual "line". We illustrate the main needs and threats, which are typical for contact center companies. We allow to “scared” our audience and show unreal and absurd anecdotes based on real insights from life and the business world.

  • CLIENT Cludo
  • WWW Cludo.pl
  • YEAR 2017

Cludo to firma dostarczająca platformę contact center w chmurze wokół filozofii ciągłej zmiany. Celem Cludo jest to, aby rozwiązanie, które dostarczane jest dzisiaj klientowi, było równie dopasowane do potrzeb klientów za rok, za pięć i dziesięć lat. Rola Cludo nie kończy się po uruchomieniu rozwiązania: prowadzą ciągły proces analizy danych oraz proponują ulepszenia systemu klientów. Cludo oferuje światowe rozwiązania wykorzystujące technologie monitorowane w Magicznym Kwadracie Gartnera: Multichannel Contact Center (telefon, email, czat, faks, sms, wideo, social media), WFM, agent Scripter, Visual IVR, 3CX, usługi telekomunikacyjne.

ZAMKNIJ

Korzystając z serwisu internetowego wyrażasz zgodę na używanie plików cookie. Pliki cookie możesz zablokować za pomocą opcji dostępnych w przeglądarce internetowej. Aby dowiedzieć się więcej, kliknij tutaj