cyber kids on real

Cludo

Nowy key visual i język komunikacji marki Cludo.

Nowy key visual i język komunikacji marki Cludo, dostawcy nowoczesnych rozwiązań w modelu chmurowym dla branży contact center.


Kreacje zostały zrealizowane zarówno na potrzeby planowanych kampanii oraz bieżących działań marki. W trakcie prac powstały: socialmediowe formaty reklamowe, ilustracje, kontent graficzny do strony internetowej i projekt landing page.

W Cludo wierzymy, że systemy Contact Center, podobnie jak inne technologie, powinny stale się rozwijać. W nowej komunikacji chcieliśmy pokazać nasze atrybuty: Cludo oferuje zaawansowaną technologię na najwyższym poziomie i stawia na usługi doradcze, analityczne oraz wsparcie klienta na każdym etapie współpracy. – powiedział Karol Popa – Dyrektor Marketingu Cludo

W kreacjach kierujących do landing page z produktami Cludo przedstawione zostały w humorystyczny i przerysowany sposób perypetie pracowników contact center w momencie gdy pojawia się nowa potrzeba, problem, albo możliwość biznesowa. Kreacje kierują do landing page z odpowiednimi produktami Cludo dopasowanymi do konkretnych potrzeb, albo problemów, które specjaliści Cludo rozwiążą. 

Staraliśmy się opracować język wizualny i sposób komunikacji wyróżniający markę Cludo. Uciekamy od sztampowych stockowych ilustracji, charakterystycznych dla firm z branż technologicznych, na rzecz bardziej awangardowej i charakterystycznej „kreski”. Ilustrujemy główne potrzeby i zagrożenia, które mogą czekać firmy korzystające z contact center. Pozwalamy sobie „straszyć” naszych odbiorców nierealnymi i absurdalnymi anegdotami bazującymi na realnych insightach z życia i ze świata biznesu.

  • KLIENT Cludo
  • WWW Cludo.pl
  • ROK 2017

Cludo to firma dostarczająca platformę contact center w chmurze wokół filozofii ciągłej zmiany. Celem Cludo jest to, aby rozwiązanie, które dostarczane jest dzisiaj klientowi, było równie dopasowane do potrzeb klientów za rok, za pięć i dziesięć lat. Rola Cludo nie kończy się po uruchomieniu rozwiązania: prowadzą ciągły proces analizy danych oraz proponują ulepszenia systemu klientów. Cludo oferuje światowe rozwiązania wykorzystujące technologie monitorowane w Magicznym Kwadracie Gartnera: Multichannel Contact Center (telefon, email, czat, faks, sms, wideo, social media), WFM, agent Scripter, Visual IVR, 3CX, usługi telekomunikacyjne.

ZAMKNIJ

Korzystając z serwisu internetowego wyrażasz zgodę na używanie plików cookie. Pliki cookie możesz zablokować za pomocą opcji dostępnych w przeglądarce internetowej. Aby dowiedzieć się więcej, kliknij tutaj