cyber kids on real

Nicktoons

Kampania launchującą wejście na rynek nowego kanału TV.

Wymyśliliśmy koncepcję kreatywną,  zrealizowaliśmy kampanię promującą nowy kanał TV z kreskówkami dla dzieci: Nicktoons.

Kampania pod hasłem „Toons Cię widzi, Ty widź go też” launchującą wejście na rynek nowej marki Nicktoons rozpoczęła się 15 lutego 2018. Plan mediowy kampanii obejmował: telewizję, internet, social media oraz sieć kin Cinema City. 

Na potrzeby kampanii zostały zrealizowane digitalowe kreacje oraz 2 spoty, które będą emitowane w telewizji. Została uruchomiona strona internetowa nicktoons.com.pl z rozrywkowym kontentem: aplikacją „video-keyboardem”, konkursem, quizem i filmami. 

Podczas pracy nad koncepcją kreatywną kampanii wyszliśmy z założenia, że dzieci lubią się śmiać i bać. Najlepiej jednocześnie. Wszytko co straszne kończy się w naszych kreacjach śmiesznie, tak jak w kreskówkach Nicktoons. W key visualu z czarnej chmury wyłania się wiele par oczu i zapowiadających nadejście Nicktoons, kanał ze śmiesznymi kreskówkami.

Landing page i kreacje użyte w kampanii przygotowała agencja Cyber Kids on Real. Spoty powstały w kooperacji Cyber Kids on Real i VIACOM.

  • KLIENT VIACOM
  • WWW nicktoons.nick.com.pl
  • ROK 2018

Nicktoons  należy do portfolio Viacom International Media Networks, nadawcy takich kanałów, jak MTV, Comedy Central czy Paramount Channel HD. Polska jest 25 rynkiem na świecie na którym pojawił się kanał Nicktoons.

ZAMKNIJ

Korzystając z serwisu internetowego wyrażasz zgodę na używanie plików cookie. Pliki cookie możesz zablokować za pomocą opcji dostępnych w przeglądarce internetowej. Aby dowiedzieć się więcej, kliknij tutaj