Stworzyliśmy identyfikację wizualną, kontent internetowy, materiały do komunikacji instytucji kultury 66P z Wrocławia
Kampania z podcastami o tematyce historycznej do e-learningu
Pol & PolskiAnimated series about Pola, Polish Watermelon, Cabular and Paweł
Koncepcja wizualizacji Festiwalu Tradycji Literackich.
PontonIdentyfikacja wizualna
Kampania promocyjna w mediach społecznościowych i kontent
Nowy key visual i język komunikacji marki Cludo.
Kampania dla mołodzieży
Koncepcja kreatywna i realizacja kampanii produktu Aegon Program Finansowania Studiów +.
Ulica Antakia – platforma edukująca o uchodźstwie.
Partycypolis – planszowa gra eduakcyjna dla młodzieży.
Projekt graficzny magazynu o sztuce.
Portal edukacyjny o tematyce historycznej.
Rebranding marki Med Patent oraz marek produktowych.
Opracowanie graficzne dwóch tomów rysunkowych komentarzy autorstwa Fanny Vaucher.
Identyfikacja wizualna i materiały promocyjne.
Identyfikacja wizualna, materiały promocyjne i edukacyjne – konkurs im. Jana Dormana.
Matemoto - książka do nauki liczenia.
Branding i materiały promocyjne marki Kontakt Energia.
Design i ilustracje do zestawu edukacyjnego „Woda”.
Oprawa graficzna pawilonu „La dolce Silesia!” w Mediolanie
Projekt liternictwa do serii plakatów koncertowych.
Seria memów do kampanii „16 dni przeciwko przemocy wobec kobiet”.
ZAMKNIJ
Korzystając z serwisu internetowego wyrażasz zgodę na używanie plików cookie. Pliki cookie możesz zablokować za pomocą opcji dostępnych w przeglądarce internetowej. Aby dowiedzieć się więcej, kliknij tutaj